شرکت زنیو (Zennio) به نوآوری ادامه می دهد
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

شرکت زنیو

محصولات این شرکت از مقبولیت عام بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار است و در بیش از ۷۰ کشور جهان به فروش رسیده شده است و این در حالیست که این شرکت بیش از ۷۵ درصد گردش مالی خود را از طریق صادرات به دست آورده است.این شرکت بار دیگر نشان داد که در زمیننه نوآوری و گسترش فناوری های هوشمند سازی خانه ها مبتنی بر پروتکل KNX یکی از پیشرو ها است.

 

مدل های DALIBOX ۴CH, ۶CH and 64/32 1 CH

شرکت زنیو

هر دو مدل ذکر شده دارای ۲۰ راه ارتباطی در هر کانال هستند که علاوه بر این دارای ۱۰ سنسور است که این ویژگی ها استفاده از این دو مدل را برای کاربری های خانگی بسیار مناسب می کند. محرک ها (Actuators) بگونه ای هستند که امکان تست و همچنین نصب سریع و آسان آنها وجود دارد. هر دو مدل مذکور از ماه May سال ۲۰۱۶ در دسترس هستندبرای تکمیل مجموعه از رابط کاربری KNX-DALI استفاده شده که ۶۴ کانال ارتباطی را برای شما مهیا می کند.

 

مدل RAILQUAD8

این مدل در واقع یک ماژول مبتنی بر Zennio است که هم آنالوگ و هم دیجیتال است و دارای قابلیت هایی همچون کنترل دما، حسگرهای حرکتی و ورودی های باینری است. دراین کاژول ۸ ورودی دیجیتال و آنالوگ وجود داشته که می توان از آنها جهت دادن ورودی های باینری برای سنسور ها، استفاده برای پوش باتن ها، پروب های اندازه گیری کننده دما و سنسور های حرکت استفاده کرد. از این ماژول نیز می توان در تنظیم ترموستات جهت گرمایش یا سرمایش استفاده کرد.

 

HeatingBOX

شرکت زنیو

پکیج HeatingBOX هم اکنون قابل دسترسی است. در این پکیج از ۸ کانال ۲۳۰ ولتی استفاده شده که از آنها بعنوان محرک و کنترل کننده دما استفاده شده که دارای ۸ ترموستات یکپارچه است. شرکت زنیو (Zennio) این رنج را گسترش داده و آنرا به یک واحد ۴کاناله و ۲۴ ولتی تبدیل کرده است.

 

محرک های نوع Flush Mount

شرکت زنیو

این نوع محرک ها از سال ۲۰۱۶ در دسترس هستند. این محرک برای کار با Kaiser Back Box طراحی شده که در تعامل با KNX بسیار عالی عمل می کند.

 

نمایشگر TMD Display View

شرکت زنیو

TMD Display در واقع یک کنترل کننده اتاق است که می توان به کمک صفحه۱٫۸ اینچی آن عوامل مختلفی را کنترل کرد از جمله: روشنایی، دما و هوای اتاق، صدا، نور و لامپ ها این موارد از طریق فشار دادن یا به طرفین کشیدن قسمت مرکزی پنل میسر خواهند بود. این کنترل کننده همچنین شامل یک ترموستات، پروب دماسنج داخلی و دو ورودی آنالوگ/دیجیتال است.

 

کنترل کننده مدل Z41 COM

شرکت زنیو

کنترل کننده Z41 COM در واقع یکی از قوی ترین و بهترین صفحه نمایش های مرتبط با پروتکل KNX است که دارای زمان سنج، پارامتر های کنترل کننده اتاق و برنامه کنترل از راه دور رایگان برای تلفن های همراه هوشمند است. این ماژول در سال ۲۰۱۶ در دسترس قرار گرفت که از آن موقع تا کنون، یکی از راحت ترین و بهترین کنترل کننده های اتاق در ساختار خانه های هوشمند برای افراد تلقی می شود.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: